Keanu Reeves

Keanu Charles Reeves

8,2
88 235 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Keanu Reeves

Wszędzie już o tym piszą jak to w poniedziałek o 19.30 w Los Angeles Nasz Keanu niby potrącił dziennikarza który robił mu zdjęcię. Zobaczcie tu http://www.pudelek.pl/artykul/2383/potracil_czlowieka_swoim_porsche/
ale piszę o tym bo to śmieszne żeby oskarżać Keanu o coś takiego kiedy nawet nie był pijany, nie postawili mu zarzutów, w ogóle nic się nie stało po prostu natrętny facet szukał sensacji i za wszelką cenę chciał zrobić Keanowi zdjęcie. I wtedy Keanu ruszył i lekko drasnął faceta, który "runął" na ziemię, zabrali go do szpitala ale nawet lekarze nie wiedzą co mu dolega. Teraz opowiada że mało nie umarł. Dziwne że ostatnio dziennikarze coraz częśćiej zostają potrąceni przez sławne gwiazdy? No nie?

klaudi5

Mmm i co za porównanie do Lindsay Lohan :|
echhh gwiazdy są biedne..

klaudi5

Puedelka nie czytuję, bo to szmata, ale o sprawie słyszałam. Jestem pewna, że fotograf będzie się teraz domagał wielkiego odszkodowania. No i ma swoje 5 minut sławy. A tak naprawdę ci ludzie to często beztalencia (nie trzeba długo ustawiać zdjęcia, wystarczy pstryknąć na "odwal się" żeby skasować forsę) i coraz częściej zwykłe śmiecie (polowanie na gwiazdę, prawdziwą czy urojoną, to bezlitosne przedsięwzięcie, do którego dokładają jeszcze kolorowe magazyny). Nie czytam zasranego pudelka i od lat nie kupiłam kolorowego magazynu. Jetsem z siebie niemalże dumna.

Jorjan